WEER THUIS... - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu WEER THUIS... - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu

WEER THUIS...

Door: Johan Somsen

Blijf op de hoogte en volg Johan

17 Augustus 2010 | Nederland, Epe

Inmiddels is het al weer drie weken geleden dat ik bij de Middellandse Zee aankwam. Ik ben een dag of vijf bij mijn dochter Natascha en mijn kleinzoontje Timo geweest en daarna heb ik me weer ondergedompeld in mijn leven in Epe.
Dat heeft ook erg fijne kanten maar het duurt langer dan ik verwacht had om weer helemaal aangepast te raken. Nog elke nacht droom ik van smalle bergpaadjes en in mijn dagdromen is het al niet anders. Het meest in het oog springend is wel de gigantische hoeveelheid spullen die me omringen en de veelheid aan dingen die allemaal MOETEN.

De directe reden dat ik nog één keer een stukje aan de reeks reisverslagen toevoeg is dat er van diverse zijde aandacht aan mijn voettocht wordt besteed en dat wilde ik graag met jullie delen.

In De Stentor heeft een artikeltje gestaan dat je via de volgende link kunt vinden:
http://tinyurl.com/368y4wx

Verder is er nog een radioprogramma op Radio Gelderland aan gewijd en dat is, voor wie zin heeft, te beluisteren op:
http://www.halte7.nl/ onder "uitzending gemist",
maandag 16 augustus 2010,
"tweede uur"

Hartelijke groet,
Johan Somsen

  • 17 Augustus 2010 - 17:48

    Ankie:

    wanneer kom je je reis HIER OP DE KAAG toelichten?????????

  • 17 Augustus 2010 - 21:19

    Simone:

    Johan ik mis je leuke verhalen!
    Kom maar eens een borrel halen in Sijbekarspel.
    Ja, dan heeft een mens vooral in de wsterse wereld toch een hoop spullen/troep om zich heen verzameld en kan met met weinig ook heel gelukkig zijn, minder zorgen!
    Oke ik vertrek morgen met mijnVW campertje voor een zwertoch (kleintje maar) naar Italie.
    Hartelijke groet

  • 17 Augustus 2010 - 21:53

    John Van Zuiden:

    deze is langer en moet je met kopieeren en plakken doen

  • 18 Augustus 2010 - 19:33

    Inge En Peter:

    Ha Johan,
    Een mooie prestatie. Uit jouw verhalen op te maken is de ervaring nog fraaier. Precies, zoals je observeert wat een mens allemaal bezit en aan opgaven tegenkomt, eenmaal thuis. Wij gaan binnenkort naar Ticino, .... met de auto ... ! Geniet heerlijk na, mvg. Peter en Inge.

  • 20 Augustus 2010 - 08:16

    Janny:

    Heb erg genoten van je verhalen en de aandacht die je gaf aan je overpeinzingen. Echt verhalen om te vertellen, delen rondom een groot kampvuur!Dan die ik in elk geval mee!
    Dank je wel

  • 27 Oktober 2010 - 18:41

    Peter:

    Hallo Johan,
    zou je me je paklijst eens willen sturen?
    Daar ben ik heel erg benieuwd naar
    pedro_nijmegen@hotmail.com

  • 04 November 2010 - 19:49

    Menso:

    Ik heb nog aan je gedacht. Zit in Liege. Stuk van gr57 gelopen. Ik ben gestart in Diekirch en gestopt in Hamoir. Dat is maar een week. Groeten, Menso zoon v. Tjaart en Grieteke Martens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Epe

Johan

Omdat door de noodlottige ontwikkelingen in Japan mijn geplande voetreis op het eiland Shikoku helaas niet kan doorgaan heb ik mijn plannen gewijzigd. Op 3 april begin ik aan een andere pelgrimsroute: de Camino Portugués van Lissabon naar Santiago de Compostela

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 1244
Totaal aantal bezoekers 155494

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 28 April 2011

Camino Portugués

15 Maart 2011 - 16 Maart 2011

Pelgrimstocht op Shikoku

19 Mei 2010 - 24 Juli 2010

2000 km te voet via de GR5 naar mijn dochter

Landen bezocht: