NAWEEËN - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu NAWEEËN - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu

NAWEEËN

Door: Johan Somsen

Blijf op de hoogte en volg Johan

26 November 2010 | Nederland, Epe

Nu ik al weer een paar maanden geleden geland ben na mijn voetreis over de GR 5 hebben zich diverse ontwikkelingen voorgedaan.
Graag wil ik jullie aandacht op het volgende vestigen omdat het voor een zeer goed doel is.
Begin december wordt mijn bundeltje “50 Stoute Kinderversjes” uitgegeven waarvan de gehele netto opbrengst naar KiKa (Stichting Kinderen Kankervrij) gaat.
Informatie en bestelmogelijkheden kun je vinden op www.50stoutekinderversjes.nl
Ook is het vanaf 10 december in de boekhandel verkrijgbaar. De verkoopprijs is
€ 8,95
De beheerders van de site www.waarbenjij.nu zullen aandacht aan dit boekje schenken in hun nieuwsbrief.

  • 26 November 2010 - 07:14

    Sonja:

    Gaat het goed met jullie, je zal wel weer staan te trappelen om op reis te gaan, ik zal je stoute kinderversjes kopen,heeft Timo ze al? IK ga pas eind dec. weer naar M.groetjes. veel liefs Sonja

  • 14 December 2010 - 09:08

    Susan :

    Dag meneer Somsen :)

    Na je berichtje via Schoolbank ben ik je maar eens gaan zoeken op internet, want met die standaardzinnen kom je niet echt ver... Zodoende kwam ik op je blog terecht en heb ik even snel gelezen wat je zoal bezighoudt de laatste tijd. Wat een fantastisch mooie verhalen! En nog geen spat veranderd, al mis ik wel de oude vertrouwde ketting met de initialen JS?!
    Als ik het goed begrijp, zit het lesgeven erop? Zo te zien vermaak je je goed. Ik had ook niet anders verwacht. Ik sta nog wel voor de klas en zoals het er nu uitziet, duurt dat nog wel even...
    Het lijkt me hartstikke leuk om een keer bij te praten. Gezellig in de Posthoorn of het Tonnetje :) Als ik eens in Epe ben, laat ik het wel weten. Mocht je eens in Groningen of omstreken zijn, dan ben je hier natuurlijk ook welkom! Geniet van de komende tijd en wellicht tot snel,

    hartelijke groet,
    Susan Zielman
    (susanzielman@hotmail.com)

  • 01 April 2011 - 12:13

    Elly De Vries:


    Het 50 stoutekinderversjes boekje heb ik bij de plaatselijke Bruna kunnen bestellen en inmiddels in mijn bezit. Met een grote grijns en met zo hier en daar een blik van herkenning gelezen. Tenslotte zijn we toch allemaal kind (geweest) ..... haha..... Geweldig leuk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Epe

Johan

Omdat door de noodlottige ontwikkelingen in Japan mijn geplande voetreis op het eiland Shikoku helaas niet kan doorgaan heb ik mijn plannen gewijzigd. Op 3 april begin ik aan een andere pelgrimsroute: de Camino Portugués van Lissabon naar Santiago de Compostela

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 155488

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 28 April 2011

Camino Portugués

15 Maart 2011 - 16 Maart 2011

Pelgrimstocht op Shikoku

19 Mei 2010 - 24 Juli 2010

2000 km te voet via de GR5 naar mijn dochter

Landen bezocht: