WELKOM - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu WELKOM - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu

WELKOM

Door: Johan Somsen

Blijf op de hoogte en volg Johan

29 April 2010 | Nederland, Epe

Welkom op Johansomsen.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu reisverslagen plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een reisverslag hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat.

Je kunt heel gemakkelijk reisverlagen en foto's plaatsen via de knop [Inloggen] rechtsboven op deze pagina.

Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen.

Veel plezier met je dagboek!

• 03 Mei 2010 - 09:16

Jan Van Daatselaar:

Leuk idee om op deze manier contact te houden. Sterkte en mooi weer gewenst.
    Jan van D@

Verslag uit: Nederland, Epe

Johan

Omdat door de noodlottige ontwikkelingen in Japan mijn geplande voetreis op het eiland Shikoku helaas niet kan doorgaan heb ik mijn plannen gewijzigd. Op 3 april begin ik aan een andere pelgrimsroute: de Camino Portugués van Lissabon naar Santiago de Compostela

Actief sinds 28 April 2010