WEBLOGMISERE VERHOLPEN - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu WEBLOGMISERE VERHOLPEN - Reisverslag uit Epe, Nederland van Johan Somsen - WaarBenJij.nu

WEBLOGMISERE VERHOLPEN

Door: Johan Somsen

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 Mei 2010 | Nederland, Epe

Beste Johan,
Excuus voor het probleem wat betreft de sms-updates! Ik ga er vanuit dat dat te maken had met de storing die er op dat moment was.
Inmiddels werkt alles weer zoals zou moeten.
Dank voor de melding!

Met vriendelijke groeten,
Jelmer Gremmen
Helpdesk WaarBenJij.Nu

Bovenstaand mailtje ontving ik van de helpdesk n.a.v. de ellende die gisteren ontstond. Het probleem lijkt nu opgelost te zijn.
Dit is ook mijn laatste berichtje voordat ik vertrek. Als ik ergens in de Ardennen loop, laat ik wel weer wat van me horen.
Overigens: wie er geen prijs op stelt via email op de hoogte gebracht te worden van een nieuw verhaaltje op deze site kan zich in dat betreffende mailtje op een eenvoudige manier afmelden. Het is niet nodig mij apart te mailen.
Mensen die daarentegen opgenomen wensen te worden in de mailinglijst kunnen dat doen door zich op de site http://johansomsen.waarbenjij.nu in de linkerkolom onder "blijf op de hoogte" aan te melden door hun emailadres in te vullen. (Dit is niet nodig als je al een melding per email ontvangt).
Vannacht komen we in de buurt van het vriespunt en dat betekent dat ik mijn tentje en slaapzak (zie foto) ga inwijden.
Hartelijke groet en dank voor de vele goede wensen, ook die ik per gewone email heb ontvangen.

Johan Somsen

  • 04 Mei 2010 - 17:06

    Peter:

    Hi Johan,
    slaap ze straks.
    Wanneer ik mijn e-mail adres invul, krijg ik telkens de melding dat ik een geldig e-mail adres moet invullen.
    Ik kom dus niet verder, hopelijk jij wel!
    Loop ze.
    Peter

  • 04 Mei 2010 - 17:13

    Elly Reus-de Vries:

    nou, dat tentje ziet er goed uit hoor. Gaat vast lukken allemaal. Wens je vele geweldig mooie ervaringen toe op je tocht en ben met vele anderen best benieuwd naar de verhalen.Hartelijke groeten.

  • 05 Mei 2010 - 10:26

    Resy En Dick:

    Hallo Johan,

    Wij wensen jou een heerlijke en zonnige wandeling. Dat je intens mag genieten van alle heuvels en dalen en de diepgang die dat teweeeg kan brengen.
    Kom behouden aan en terug.

    Lieve groet, Dick en Resy

  • 05 Mei 2010 - 12:28

    Leonard:

    Goedemiddag Johan,

    Wat een leuke uitdaging..!

    Veel succes en houd me op de hoogte van je avontuur.

    Groet,
    Leonard

  • 05 Mei 2010 - 17:57

    Jan Van D@:

    Gelukkig maar, want het was een inboxvuller.

    Sterkte met alle voorbereidingen.
    Jan

  • 06 Mei 2010 - 08:42

    Derk & Jacqueline:

    Beste Johan,

    Weer een hele trip voor de boeg, heel veel succes en plezier.

  • 06 Mei 2010 - 09:59

    Lambert De Vogel:

    Hoi Johan ik weet of mijn reaktie is aangekomen maar ik wens jouw een hele prettige en mooie wandelvakantie, ik wacht op de reisverslagen je zal wel heel wat zien en meemaken. Met vriendelijke groet,
    Lambert

  • 06 Mei 2010 - 19:05

    Everdien:

    Hoi Johan,

    Ben net terug van een paar dagen Spanje, waar het helemaal niet zo aangenaam was al je zou willen: nat en koud! Goed dat je zo'n warme slaapzak hebt aangeschaft, want wie weet wat jij nog allemaal gaat tegenkomen.....ik wens je een mooie tocht toe - je zult er wel weer iets peciaals van maken!

  • 09 Mei 2010 - 18:44

    Corry & Ben Somsen:

    Hallo Johan,
    Wij wensen je een fijne tocht en een goed onthaal in Monaco. Je reisverslagen zullen wij weer met plezier lezen.

    Hartelijke groet,
    Corry & Ben

  • 09 Mei 2010 - 19:42

    Roly:

    Hoi Johan
    Veel plezier op je lange tocht. Ik hoop dat je fantastisch mooi weer hebt.
    Ik ga je reisverslagen zeker volgen.
    Groetjes
    Roly

  • 11 Mei 2010 - 11:47

    Frans En Annie:

    Beste Johan,
    heel veel plezier gewenst
    tijdens je voetreis. Hou
    ons op de hoogte.

    (p.s.heb je het bericht, dat Achmed Abbas is overleden nog vernomen?
    Kende hem?)

  • 11 Mei 2010 - 14:50

    Marjan/krein:

    Heej Johan,

    Wat leuk voor alle achterblijvers om op deze manier jou avontuur te kunnen volgen . Wij wensen jou natuurlijk heel veel plezier onderweg we hopen dat je veel leuke mensen ontmoet en mooi plekjes ontdekt en natuurlijk mooie verhalen verzamelt van jou wandeltocht

  • 14 Mei 2010 - 17:58

    Dickyleen@casema.nl:

    Johan, ik vind je een kanjer en wens je alle succes en voorspoed op
    de REIS naar je dochter.

    Toi, Toi, Toi
    Dicky en Leen

  • 15 Mei 2010 - 14:07

    Fop:

    Ik wens je veel plezier met te tocht. Ik begrijp niet waarom je me in de derde persoon toespreekt en ik heb het artikel in de Stentor met een glimlaxg gelezen. Bij het water en brood veranderde dat in een bulderend geschater. Ik wens je een goede reis en een bebehouden terugkomst. Fop

  • 16 Mei 2010 - 21:46

    Dini:

    dag broertje,
    fijne tocht, kom veilig aan.
    Dikke kus vanje zusje Dini

  • 17 Mei 2010 - 14:45

    Dik En Tineke:

    Toi,toi,toi Johan,

    We blijven je volgen en wandelen mee vanuit onze luie stoel.Hopen weer een filosofisch en homoristisch reisverslag te ontvangen!

    Good goan en tot ziens in Ijzerlo!

    Een dikke kus van Tineke en een schouderklap van Dik

  • 18 Mei 2010 - 10:21

    Heleen:

    hallo Johan,
    heel veel succes met je tocht naar Monaco !
    veel plezier, goed weer,
    fijne ontmoetingen, leuke mensen,
    kortom, maak er wat van !
    groetjes, heleen

  • 22 Mei 2010 - 18:10

    Ger Kokshoorn:

    beste Johan,
    Ik heb je helaas niet kunnen uit zwaaien.Maar ik wens je een behouden en vooral plezierige wandelroute.Gezond en niet te vermoeide aankomst.We gaan je de komende tijd bij Doetmaes missen en zullen regelmatig naar je side kijken en je volgen,hartelijke groet geranja

  • 23 Mei 2010 - 23:08

    Joep En Margriet:

    Hoi Johan,

    We wensen je een mooie tocht en hopen dat de schoenen geen pijn meer doen. Liefs Joep en Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Epe

Johan

Omdat door de noodlottige ontwikkelingen in Japan mijn geplande voetreis op het eiland Shikoku helaas niet kan doorgaan heb ik mijn plannen gewijzigd. Op 3 april begin ik aan een andere pelgrimsroute: de Camino Portugués van Lissabon naar Santiago de Compostela

Actief sinds 28 April 2010
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 155521

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 28 April 2011

Camino Portugués

15 Maart 2011 - 16 Maart 2011

Pelgrimstocht op Shikoku

19 Mei 2010 - 24 Juli 2010

2000 km te voet via de GR5 naar mijn dochter

Landen bezocht: